lördag, april 14, 2007

Åker hem snart

Förbereder för att åka hem i två veckor. Ska tvätta och diska idag. Måste komma ihåg att tömma kylskåpet och att betala hyran eftersom jag knappt hinner tillbaka innan månadskiftet. Ska försöka städa också, så att det ser sådär fint ut när jag kommer tillbaka. Sen ska alla böcker som vi använder med hem, så att jag kan plugga lite om det behövs. Litteraturen har jag ju gjort med tre veckors marginal (genom att jag klantade mig och läste böckerna i fel ordning - fast det är ju rätt skönt nu).

Är det nåt mer jag behöver göra innan jag åker? Ska förresten inte åka idag. Åker imorgon så jag slipper stressa.

4 kommentarer:

Anonym sa...

hallå där! :)

Hade ingen aning om att du hade en blogg. Hur är Karlstad som stad, trivs du?
Funderar själv på att ta en kurs i litteraturvetenskap i karlstad, det är ju ansökning idag.. brr
ja ja..
Ta hand om dig!
/Fredrik Berg - som fortfarande går på TIG ;)

Kattis sa...

Hej!
Vad kul att du hittade hit om du inte visste om bloggen =) Hur hittade du mig?

Karlstad är fint, finns ju bostadsgaranti här om du tänker flytta. Kan ge dig en rundtur om du har lust om du kommer in.

Är ThIG lika bra som när vi gick där då? ;)

Ha det bra, och lycka till med högskolevalet !

Anonym sa...

Jag tittade omkring lite efter information om karlstad, fick upp någon blogglista, och såg ett välbekant ansikte i hörnet ;P

Kommer jag in så får vi ordna något. Just nu står det mellan Göteborg - karlstad, oroar mig för att karlstad ska kännas homogent och litet, har aldrig vart där så det är ju vårt att veta sånt, och allting är ju som bekant subjektivt.

Självfallet TIG är en viktig del av alla våras liv som berikar oss oerhört.. klick *Monica osäkrar revolvern bakom mitt huvud*

nej då det går allt. :)
/Berg

Kattis sa...

Hehe. Ja, akta dig för Monica.

Karlstad är förstås bra mycket större än THN, speciellt när man tänker på studentlivet o så. Men kan förstås inte jämföras med gbg.