onsdag, september 05, 2007

Vuxenpoängsdag

Skrev just ut mitt CV. Ska inte ha det till nåt speciellt, men det var dags att uppdatera... Fick lära mig av svenskaläraren Daniel på gymnasiet att en CV ska vara på 1 A4 blad helst. Har försökt krympa den mer o mer för att få plats det sista, men samtidigt vill jag ju ha den sådär luftig o fin som den var innan jag kunde så mycket ;) Så nu är den på 1 ½ sida. Det ser faktiskt riktigt bra ut, jag ändrade om lite i ordningen på rubrikerna och förde över en del saker till nästa sida. Dessutom lade jag till kurserna jag är klar med på KAU som faktiskt fick plats nu då. Gjorde i ordning ett "standard" personligt brev också, har nämligen samma mall som till CV:n till det. Så nu stämmer adresser och utbildningar ifall jag söker nåt jobb. =)

Vuxet, eller hur?

Snart ska jag till IKEA. Det är också lite vuxenpoäng. Och jag som inte ens är 2.0.

Inga kommentarer: