torsdag, november 08, 2007

Jag känner mig viktig idag

Inte för att jag någonsin känner mig oviktig, men jag känner mig extra viktig idag. Det beror på att jag har haft massor att göra.. Först hade jag sista litteraturhistorielektionen, sedan började vi skriva ett tal till debatten nästa vecka. O. var sjuk, men jag och T. började brainstorma lite. Sedan hämtade jag Läsk-sakerna O. hade hemma, och drog en snabbsammanfattning om vad hon missat i skolan (nästan inget). Sen körde jag hem igen, skrev ut bokstavsmallar som vi ska använda ikväll till Läsk-tavland, har fortfarande inte bestämt mig för vilket teckensnitt som blir bäst, och till sist nu har jag suttit och skrivit utkastet till ett 5 minuter långt tal som jag mailat till de andra i debbatgruppen. Vi ska jobba vidare på det över msn, vi får inte tiden att gå ihop annars.

Nu ska jag klippa ut några bokstäver i förväg, och sedan ska jag diska o greja här hemma. Men först ska jag stressa-ner med the sims. Ha det fint!

Inga kommentarer: