lördag, december 15, 2007

Dags att organisera sig lite

Hej!
Jag vet att det har varit ett tag sedan jag skrev, men VFUn är så rolig så att jag liksom inte har tid. Snart ska jag göra ett Christmas-jeopardy åt sjuorna tänkte jag :D

Men.. jag pluggar ju faktiskt själv också. Och jag måste liksom lista det jag har att göra för att det verkligen ska bli av...

  • Uppsats - litteraturhistoria (jobbar med O.)
  • Uppsats #1 - brittisk och amerikansk litteratur
  • Uppsats #1 - brittisk och amerikansk litteratur (för att få vg)
  • Uppsats - vetenskap och tro (kvällskurs)
  • Portfolio - didaktik, här ska massa smågrejer in.

Egentligen är det inte så mycket. Det gäller bara att börja i någon ände. Har börjat med portfolion, men måste köpa en mapp eller nåt att lägga allt i. Presentationen måste ju vara sådär proffsig som alltid ;)

Inga kommentarer: