fredag, augusti 31, 2007

Time flies like an arrow, fruit flies like a banana

Rubriken såg jag när jag tittade på Studio 60 on the sunshine strip. Tror att det kan bli en bra serie, synd att svt gömt undan den sent på kvällen bara.

Idag blir en plugg- och städdag. Mest pluggande kanske, men jag måste dammsuga o så idag tror jag. Sena kvällar efter nollningen gör att jag inte ens har orkat hålla ordning så det ska jag fixa idag. Imorgon är det nollning igen förresten, börjar kl 10.30 på förmiddan och slutar med last man standing kl 06.00 följande morgon.... Men jag har en känsla av att jag går hem efter preppsittningen. (om man orkar kan man ju sova till kl 6 och gå upp då bara för att se vem som vinner) Vill du hålla koll på mitt lag? Här på läsks hemsida finns barometern! (Mitt lag är ringdans!)

1 kommentar:

Anonym sa...

Kan du beskriva hur en banan flyger?