fredag, april 11, 2008

Kaffe

Vadå fantasilös rubrik? Tänk om det ligger jättemycket funderingar, tankar och känslor bakom? Eller inte. Det kan vara så att jag sitter med en blå mugg kaffe framför mig. Kanske.

Idag är det fredag. Tror jag, men det känns som söndag eller nåt. Helg i alla fall eftersom jag är ledig. Idag ska jag skriva klart artikeln (ca 2 sidor kvar och kolla igenom språket ett par gånger till) och sedan lägga till lite information på C-uppsatsen. När jag tröttnar på att skriva ska jag gå till universitetet och kolla på läsk-tavlan. Jag måste få tag på telefonnumren till de förra styrelsemedlemmarna. I alla fall en av dem. Jag är kassör i läsk nu, har jag sagt det här? Det är lite jobb med det nu i början, men det känns som att vi börjar få ordning på det mesta nu.

På måndag är det styrelseutbildning. Studentkåren anordnar (vilket brukar betyda att det är dåligt) men man kan ju ge dem en chans till. De ska prata ekonomi på en av föreläsningarna, känns som att jag kommer lära mig nåt där. Jag har ju ingen som helst erfarenhet av styrelseuppdrag egentligen - men någonstans måste man ju börja.

Jo, just det. Kaffet. Det var gott.

Inga kommentarer: