tisdag, april 08, 2008

Tillbaka från London

Har varit i London igen! Från att aldrig varit där till 2 gånger samma vår... Hehe. Anyway, försöker välja ut några bilder att lägga upp här, men vet inte vilka jag ska ta. Så bestämde mig för att strunta i det och bara skriva istället.

Men inte om londonresan. För nu är jag tillbaka i vardagen i Karlstad och försöker få ordning på den. Imorgon är det styrelsemöte. Tänkte göra sån där philadelphia-tårta (cheesecake)till fikat. Sen ska jag träffa min handledare imorgon och prata C-uppsats, och självklart fortsätta skriva på den. Hoppas att han kan svara på några av mina frågor. Sen måste jag börja skriva litteraturuppsats (1 eller 2?), eller, framförallt välja bok att skriva om. Funderar på weirdo-housekeeping boken eller kanske den lätta Tsisti Dangarembga (minns inte hur hon stavar det).

Jag har i alla fall haft en bra vecka. Har du?

Inga kommentarer: