tisdag, maj 06, 2008

Jag känner mig som Izzie Stevens

När börjar Grey's Anatomy igen förresten? Det har liksom hoppat över flera onsdagar på grund av hockeyn och förra onsdagen har jag ingen aning om varför det inte visades.

Nu ska jag iväg till skolan, ska stå vid Läsks infobord idag. Det är första tisdagen som jag inte har haft lektion på infobordsdagen den här terminen =)

Kanske skriver igen senare. Har börjat fatta att bloggen stänger ner på fredag och försöker skriva av mig så mycket jag kan innan dess ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag undrar hur många ord bloggen består av nu. Kanske bäst att inte kolla.. :)

Hörde förresten att någon hade dött på lärarprogrammet, ingen du kände? :(

/Fredrik

Kattis sa...

hej! Bloggen består av massor, massor med ord... Tror den skulle hamna på ca 200 A4 ungefär. Ska försöka spara ner den snart och då ser jag hur mycket det verkligen blir. :)

Jo, jag kände studenten som dog. Men jag har ingen lust att skriva mer om det här och eftersom universitetet valt att inte gå ut med namn ska inte heller jag göra det.