måndag, maj 05, 2008

Valborgshelgen

Jag tog paus från allt i helgen och åkte ut till stugan redan i onsdags. Vi grejade med båten och lade i den i lördags också, jag körde båten+båtsläpet ner till rampen där vi skulle lägga i den. Fast inte ända ned i vattnet, har inte riktigt lärt mig backa ner för den rampen än. Men jag körde i alla fall inte i diket på vägen dit ;)

Det blev inte så mycket pluggat även om jag hade med mig några böcker... Fast jag tror att det är bra att ta några dagar ledigt ibland också. Det är tillräckligt intensivt med C-uppsatsen ändå. Däremot läste jag en ny bra bok! Slam av Nick Hornby. Köpte den i London i april, så tror inte den är översatt till svenska o så än, men den går säkert att få tag på på engelska här också. Det var sååå längesedan jag läste en bok "frivilligt", alltså utan att den hörde till någon litteraturlista...

Nu är det dags att plugga.

Att göra:
[ ] C-uppsats
[ ] Litteraturuppsats 1
[ ] Litteraturuppsats 2

Inga kommentarer: