måndag, juni 19, 2006

10 dagar efteråt

Shit, redan 10 dagar efter studenten. Jag vet att jag har undanhållit er de bästa bitarna eftersom jag inte bloggat under de mest spännande dagarna, men det berodde givetvis på att jag var ute och gjorde alla de där spännande sakerna!

Så, vi får väl börja från början:

torsdag, juni 08, 2006
1 - En dag kvar

Middagen var underbar, gamla lärare sen ettan och tvåan dök upp och det blev en lång kväll med dem. Daniel hade med gitarren och jag var hemma vid halv tre på natten. Helt fantastisk avslutning på de här tre åren.

På torsdagen klädde vi vagnen hos Mårten kl 10 på morgonen. Jag slog följe med Lovisa som var så trött att hon inte ens märkte att mina vita lakan jag tog med till vagnen ramlade av cykeln på vägen. (Hon gick ändå bakom mig hela tiden...) Som tur var mutade vi Carolin för ingen av oss orkade gå tillbaka, men hon hittade dem snart...

Mårten hade förresten jättegulliga enveckors kattungar... Sååå söta. :)

Såhär blev vagnen förresten:





Ena sidan: ThIG, VI KOMMER TA ÖVER VÄRLDEN
Andra sidan: FOREVER IN OUR (HEART)s(alla våra namn)
Baksidan: HEADING FOR GLORY

Torsdag eftermiddag var middag hos Lisa (vår första klassföreståndare). Också jättemysigt men alla var ganska trötta. Jag brände mig dessutom hos Mårten innan så hade lite ont... Solen är farlig. Jag vet.


fredag, juni 09, 2006
0 - The big day

Det hände så otroligt mycket den här dagen att jag inte har en chans att skriva ner allt. Det var fantastiskt kul och jag blev väldigt glad av att se vissa personer vid min student. Träffade faktiskt alla jag ville träffa den dagen =)

Det började kl kvart i 5 med att göra sig i ordning och vid 2 nån gång, nej, halv tre? Jag minns inte riktigt, var det slut natten efter.


----------
Sådär. Där var de 100 dagarna slut. Nu väntar en liten renovering av bloggen, med en ny snygg "header" med studentmotiv (så fort jag laddat in alla nya bilder).

Inga kommentarer: