söndag, juni 25, 2006

2 veckor

Nu börjar det sjunka in lite. Det där med studenten. Jag är färdig, done, fini. Så nu börjar nästa grej, för man måste sysselsätta sig. Alla i vår klass skulle bli helt hispiga om vi inte gjorde nåt, man är så inställd över att stressa upp sig inför allt man inte hinner med att man blir stressad av att inte vara stressad. (Blev du stressad av den meningen? Sök hjälp här.

Nästa projekt alltså. Det är väl jobbet antar jag. Sommarjobbar i köket på en avdelning på sjukhuset. Kokar kaffe, delar ut mat, gör smörgåsar, diskar o sånt. Nästa projekt efter det är att leta lägenhet, vilket jag redan gör i och för sig, eftersom jag flyttar i augusti. 14-19 juli får jag intagningsbeskedet, skriver jag nåt om det då kom jag in, skriver jag inte här kom jag antagligen inte in och vill inte erkänna det. ;)

Packa flyttlådor är också rätt bra, har redan tjuvstartat med det faktiskt, allt sånt som jag ändå inte kan använda här hemma packas ner nu. (typ kaffebryggare, muggar, brödrost...)

Så det går allt att hålla sig sysselsatt.

Dagens tips till er som blir treor i år: Sök till massor med högskolor, jag sökte bara en, jag visste ju inte att de skickade presenter! ;) Fick ett par orangea solglasögon från Karlstads Universitet. :) Sök till Luleå eller nåt, de skickar säkert snöbollar :D

Inga kommentarer: