torsdag, november 23, 2006

Igår, Imorgon, Idag och på Lördag

Jag tror inte jag har firat min födelsedag så många gånger samma år någonsin.

Igår var det Läsk-fest med PR, fick en julklapp(!) (eller faktiskt två, så jag räknar en som födelsedagspresent tror jag ;) Ikväll är det klassfest, förhoppningsvis till efter kl 12, eftersom jag fyller år imorgon =)

Imorgon ska födelsedagen självklart firas, mina föräldrar åker ändå från THN, och även på lördag när fler vänner dyker upp.

4 dagar i rad. Rätt trevligt faktiskt =)

Nästa helg får jag också besök, ska visa E runt i Karlstad och visa upp det här "universtitetslivet". Är det verkligen nån skillnad från gymnasiet egentligen? Vi ska snart få våra betyg, men ingen vet riktigt när och alla är jättenervösa... I'll keep you posted.

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis/P