torsdag, november 30, 2006

Jag glömde skriva dit en titel

Just nu får jag inspiration av att läsa andras bloggar. Läste Lottas blogg om klassfesten (torsdags) och insåg att jag inte berättat för er om den!

Har inte sagt nåt om helgen överhuvud taget va?

Klassfesten var i torsdags, krypavstånd från min lägenhet via hissen. Riktigt kul, och många intressanta avslöjanden ;) Vissa hm.. ja.. konstiga foton blev det, men de kan man ju alltid utöva utpressning med om man skulle vilja ;)

Fick en födelsedagspresent, en party-maskot. (Jättesöt mjukis med navel) ((Vi hoppas att det är en navel)). Sedan var alla nyktra nog att sjunga för mig 1 minut över tolv ;)

O. var trevlig nattgäst och hon försvann hemifrån ungefär en halvtimme innan mina föräldrar kom på morgonen :) Det var kul att lära känna klassen mycket närmare. Synd att vi ska iväg åt olika håll nästa kurs.

Fredagen var också helt okej, fick en STOOOOR tv i födelsedagspresent (Åtminstone om man jämför med min gamla).

OCh sen var det helt underbart många som kom ihåg att jag fyllde år, även om någon tagit bloggen till hjälp för att trigga igång minnet =) L. skicade "grattis",och jag ett "detsamma".

Lördag och söndag fortsatte med lite lugnare kalas. Och några namn-grattis på lördagen.


Nu i helgen får jag besök, E. från Leksand, eller THN från början kommer hit. SKa hämta henne på stationen imorgon :)

(Läs mer om klassfesten på Lottas blogg, och gärna det om språklektionen också. Håller med henne totalt!)

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, min vän Emma har köpt en uppskruvbar fisk som simmade i handfatet, så det är inte en riktig fisk jag talar om :) Härligt att du länkar till min blogg! Det främjar läsandet! (gillar förresten ditt inlägg om navlen på maskoten, eller var det något annat?) snart syns vi - bio nästa!