måndag, juli 09, 2007

Funk på Arvikafestivalen

Imorgon åker jag och Hannah till Arvika. Vi ska jobba på arvikafestivalen! Hannah är veteran som festivalfunktionär men det här blir min första. Någonsin. Banden och artisterna jag ser fram emot att höra (är inte helt säker på att jag är ledig så jag kan se dem)är The Ark, Scissor Sisters, Wendy McNeil, Emil Jensen, Melody Club och Weeping Willows bland andra. Dessutom kommer jag säkert hitta massa med nya favoriter. Kolla in spelschemat och en massa annat på www.arvikafestivalen.se.

Hemma igen (i trollhättan alltså) på söndag eller måndag. Sen är jag i thn till Fallens dagar (äh, kolla schemat så får ni mer koll - det är uppdaterat-->)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men men men.... Neeeeeej! Jag vill också se Wendy McNeill jue! Meh...

Kattis sa...

Åh, jag vet! Det kändes verkligen som att det var du som borde varit där istället, men fick inte reda på att vi skulle dit förrän på söndagen(vi åkte på tisdagen) så det var så kort tid kvar, annars hade jag kanske hunnit tipsa dig om att åka med.

...Var dessutom tvungen att välja mellan Wendy McNeil och The Ark, så... jag såg henne faktiskt inte :( (såg inte hela The Ark heller, började jobba innan de slutade). Nästa festival (om det blir nån) blir som besökare tror jag.