tisdag, juli 17, 2007

Tillbaka från Arvikafestivalen - nästan oskadd

Hej hej! HAde en fantastiskt festivalvecka i Arvika som började redan på tisdagen. Jag var funktionär tillsammans med Hannah (och 1998 andra). Vi stod i insläppet i våra fina röda tröjor och klämde på folk. Typ. Vi kollade alltså festivalarmband och visiterade besökarna. Du anar inte hur många kramar man får av överförfriskade människor =)

Det var i alla fall väldigt kul, men jag har träningsvärk i benen efter alla knäböj och det verkar som att jag drog på mig en förkylning när jag stod där. Både igår och idag har jag hostat massor och orkade inte ens ta en tur med motorcykeln i det fina vädret igår (var kanske lite rädd för att nysa i hjälmen)

Man säger för övrigt många knasiga saker när man är trött. Det kan Hannah intyga.

Inga kommentarer: