måndag, oktober 15, 2007

Mysig dag på stan

Egentligen har jag tillbringat största delen av dagen i skolan, men hellre på timmarna i stan i stället. Mycket roligare, jag och Olivia gick runt i lite olika affärer innan hon skulle hem och laga potatisgratäng =)

Nu har det börjat bli lite fler lektioner i skolan igen, nu är det 3 dagar av 5istället för bara 2. Men det är väl lika bra att man vänjer sig, VFU:n börjar ju snart.

Ikväll är det CSI med Peter Stormare, och imorgon ska jag baka muffins till PR-mötet vi ska ha hos mig. Ska försöka göra några matlådor också, kycklinggryta funderar jag på.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mmmm.. Kycklinggryta... och muffins :P

Förresten, är du sugen på att ta den där fikan i stan på torsdag alternativt onsdag? Jag har full dag imorrn, men bara två timmar på torsdag.

Anonym sa...

Kattis: Klart jag vill träffa Hannah!
det är bara att sms:a tid o plats på tordagen så kommer jag.