måndag, oktober 01, 2007

Varför är det så svårt att koncentrera sig?

Jag vet ju att jag har massa saker jag borde göra idag. Och jag vet att om jag inte gör det idag måste jag göra det imorgon, men imorgon kanske jag tänker likadant och måste göra allt på onsdag.

Fast har varit lite produktiv idag i alla fall. Sms:ade J och kollade så att hon hade PR-väskan (vi har märken o sånt vi säljer vid infobordet i skolan ((när vi gör reklam för läsk))). J är med i ett annat utskott och har haft väskan när de har sålt biljetter till tacksittningen. Sen har jag städat det jag inte hann klart förra veckan.

Och det jag egentligen borde göra just nu, det är att läsa ut två böcker. Eller göra uppgiften till kvälsskursen, ja, det kan jag göra. Den verkar riktigt intressant =) (Och lätt.. hihi)

Inga kommentarer: