fredag, januari 11, 2008

Det här är helt sjukt

Imorgon lyfter planet mot London. Jag har en veckas VFU kvar. I London. I LONDON.

Coolt va? Det ställer till det som tusan när det gäller inlämningarna av mina uppsatser och min VFU portfolio - men jag har praktik i london. PRAKTIK I LONDON! En hel vecka. Sååå spännande. Och jätteläskigt. Men såå kul. På samma gång ni vet, hjärnan kan inte bestämma sig om den ska vara rädd eller överlycklig. Speciellt inte när jag fick besked att vi kunde få åka först i tisdags eftermiddag. Lovisa ringde mig eftersom jag på förmiddagen sagt att jag inte ville åka eftersom det började bli alldeles för ont om tid och vi inte fått reda på nåt än. Men så hade mailet trillat in bara timmar senare. Så i personalrummet på Dalboskolan bestämde jag mig för att vi åker. Vi bara åker!




(tillbaka i Sverige nästa lördag, var snäll och ring ej eftersom jag får betala så dyr telefonräkning då :P)

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis till praktikplatsen.
Du kommer säkert få en kanonvecka :)
Ha det gott!
Kram Lina