måndag, mars 10, 2008

Blogga

Kände att det var dags att blogga nu igen. :) Jag får väl utnyttja bloggen medan jag kan, det är ju faktiskt inte så länge kvar... 100 veckor gick 1000 gånger fortare än jag kunde tänka mig. Det är ju nästan två år. Men några veckor har jag kvar ;)

Den här veckan skriver jag keywords på litteraturen och en workshop paper för språkfärdigheten, den uppsatsen är ungefär som C-uppsatsen kommer börja (fast mycket kortare förstås). På torsdag ska vi ut med PR, bowling tror jag det skulle bli.. Men jag är inte säker, jag missade förra mötet. Vi ska i alla fall ses i stan först, och sen gå vidare nånstans. Ska bli kul!

Sen nästa vecka är det ju typ påsk. Åker hem till Trollhättan på tisdag eller onsdag, så behöver jobba igen lite i helgen så jag slipper ta med mig massa jobb... Men kan ju ta med litteraturboken jag ska läsa, det är inte lika jobbigt på samma sätt... Även om det tar mest tid. Såg nu att det bara är två litteraturtillfällen kvar. Så bara två böcker. Skönt. :) Sen kanske man kan få läsa nåt man gillar...

Idag då.. Idag ska jag skriva det där jag sa förut. Och sen... Sen är jag ledig.

Inga kommentarer: