onsdag, mars 05, 2008

mobillista

Hittade den här listan på en annan blogg, klart jag ville testa själv. Ta fram din mobil och gå in på kontaktlistan. Svara sedan på frågorna. :)

Har du kysst nummer 7? Nej, det är en gammal klasskompis från gymnasiet.

Har du träffat nr 9 i veckan? Nej, det var längesedan. En fadder jag har haft på nollningen.

Älskar du nr 10? Nej, men hon är jättetrevlig!

Är nr 11 en sötnos? Jajamen! Nummer 11 är numret till stugan. Den är jättesöt.

Är nummer 15 din bästis? Ehm. Det är hemnumret till trollhättan. Bästis är väl kanske inte rätt ord.

Har nr 16 gått i samma klass som du? Nej, 16 är mitt ICE nummer.

Brukar du hänga med nummer 19? nej.. uppenbarligen inte. Det är någon från läsk, men jag minns inte varför jag har just hennes nummer.

Är nr 20 bra? Absolut! Det är min mailadress. (ifall jag skickar mms till mig själv så slipper jag skriva in hela)

Gillar du nummer 26? Japp. Mama Rosa Pizzeria är jättebra.

Vet du om nr 31 har ett förhållande? Ja, det har hon. Hon är sambo och har hund =)

När träffade du nummer 40 senast? Igår, vi går i samma klass och satt bredvid varandra på litteraturen.

Inga kommentarer: