måndag, april 10, 2006

60 - Angel

Dagens i-lands problem:
Angel (en spin-off från serien Buffy the Vampire Slayer) sänds 17.05 varje dag, och har serien har precis börjat. Ska jag börja se den..? Har tittat på Buffy, och är numera stolt ägare till alla 7 dvd-boxarna, men aldrig fastnat för Angel. Ska man hålla sig till Buffy (som jag för övrigt börjat titta på igen, är i början av andra säsongen..) eller börja titta på Angel också. Tänker inte köpa Angel-boxarna i alla fall, det lovar jag er ;)

Pratade om studenten förut. Just nu räknar vi väl med 23 pers som kommer hit. Måste fixa bord. Och mat. Och en massa grejer. =)

Bilen är fixad, verkar det som, pappa kör den idag bara för att se att den funkar ordentligt. Tänkte ju ta den ut till stugan på lördag. Saker verkar bara lägga av i min närhet, min telefon krånglade på förmiddagen, men verkar funka nu... Kunde inte ta emot eller ringa samtal då. Hoppas det var Telia det var fel på och inte själva telefonen...

Funderar på att åka till stan, när jag får tillbaka bilen.. Ska leta reda på det där diademet Hannah hade, gillade verkligen det =) Minns inte om det var Vero Moda eller Gina tricot det var köpt på bara. Borde leta vårskor också. Varför tänkte jag inte på det när jag var på Överby i går?

Inga kommentarer: