fredag, april 07, 2006

63 - Påsklov

Det allra sista påsklovet någonsin. Eller inte. Om jag nu blir lärare sen. Men sista påsklovet som elev...

Har massa läxor, men missade att skicka hem engelskauppsatsen från skolans dator.. men kan nog fixa med det ändå.

Så skönt med sovmorgon imorrn, känns som om jag inte har haft det på evigheter... CAE och högskoleprovet har tagit upp några helger och annars har man haft annat för sig. Behöver lovet nu =) På torsdag ska jag till Karlstad, fixade biljetter idag. 8:52 tror jag tåget gick ifrån Trollhättan och åker hem nån gång på fredagen.

Sen på lördag tar jag bilen ut till mina föräldrar i stugan, stannar en natt och åker hem på söndag.

Joyeux paches!
(stavas det så? - hjälp, franskan är redan borta efter en dags lov ;) ((men o andra sidan så är det väl ingen av er som kan stavningen ändå ? :P ))

Inga kommentarer: