tisdag, oktober 31, 2006

Frågor à la Hannah

Borde kanske skriva om älghälga, eller något annat spännande. men har opponering snart och orkar inte.

FRÅGOR (snodda från www.pophannah.blogspot.com)

Vad har du för TV-kanaler? 1, 2, 3, 4, 4+, 5, 6, Kunskapskanalen, Discovery mix, mtv, barnkanalen.. eh, nåt mer?
Har du åkt moped någon gång? haha, jaaaa. har ni inte sett min tuffa lilla crescent compakt? ;) Min favorit innan bilen.
Har du fått felparkeringsböter? Nej. Klart jag inte har. (än)
Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Nja, vad får jag för det?
Har du en egen trädgård? Räknas en halvdöd orkidé i kruka?
Vilken är din favorit bland tecknade serier? tidningar: Kalle Anka, TV: Simpsons
Kan du alla orden i nationalsången? Den svenska? Självklart.
Badkar eller duschkabin? Ducsh.
Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Hm, längesedan jag tog mig tid att se en hel film. Vet inte.
Chips eller popcorn? Chips. Gärna de där tunna lättsaltade.
Vilken färg på läppstift använder du? Använder väldigt sällan det.
Apelsin- eller äppeljuice? Orange, please.
Favoritchoklad? Finns det något som klår Marabou? Testa den med Daim!
När åt du en hemodlad tomat sist? Minns inte.
Är du bra på matlagning? Värma matlådor i micron? Självklart! Men vem klarar inte det? ;)
Klarar du att tanka själv? Absolut. Tror det, bilen verkar överleva i alla fall..
Pepsi eller Coca Cola? Always coca cola... Njae, det spelar ingen roll egentligen.
Vad var det senaste du handlade? Ett hålslag och en låda gem.
När besökte du ett sjukhus senast? Förra tisdagen.
Hade du mycket hår som liten bebis? Kommer inte ihåg.
Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? Standardmeddelande från Telia. Vad har du i din väska? Just nu? Sex uppsatser om lärande och undervisning, ett pennfack. kalender. Dagens post (räkningar...) En Metro.
Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Låser dörren?
Vad är du tacksam för idag? Jag är tacksam över att jag hade sovmorgon och att jag är ledig från klockan sex ikväll tills på måndag. =)

Inga kommentarer: