söndag, oktober 22, 2006

Saker jag borde gjort i helgen

Inte allt. Men lite. (teckenförklaring: (X) Klart (/) Påbörjat ( ) Ogjort.)

Saker jag borde gjort i helgen:
( ) Skriva keywords på 60 sidor Olga Dysthe
(x) Läsa 60 sidor ur boken av Olga Dystge (helst innan jag skriver keywords)
(/) Skriva 10-sidig uppsats om det dialogiska klassrummet och min VFU (eller bara börja, det räcker)
( ) Packa
(x) Ta reda på lite mer tider inför älghälga
(x) Planera onsdagen, torsdagen och fredagen nästa vecka
(x) Se filmen Butterfly Effect ikväll 21.00
(/) Ladda över alla filer jag behöver ta med tillbaka till den bärbara hårddisken

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad sägs om att döpa nästa inlägg till; "Saker jag borde ha gjort direkt efter helgen."?

Exempelvis kunde du ju ha lagt in nya inlägg så jag skulle slippa skicka kommentarer som den här.

Anonym sa...

Nu har jag länkat dig från min blogg! Härligt, jag älskar listor och avprickningar, det är bäst! Och nu kan jag ju ha stenkoll på dig ;)