måndag, december 04, 2006

Nää... det är väl inte konstigt. Egentligen.

Allt är heeeelt normalt. Eller hur? Även fiskar i handfatet.

Har haft bild idag. Ska ha bild imorgon med. Och på onsdag. Gestaltningsvecka. Trots brainstorm i storgrupp så gick det ganska trögt för alla. Mötet med det okända är temat och det är svårt att jobba med bild i grupp tycker jag. Men just grupp-delen löste vi rätt bra ändå, vi ska bara plocka ihop våra individuella delar på onsdag.

Helgen var kul, E. var på ´besök. Visade bland annat upp bunkern, eller människorna där kanske man kan säga. Speciellt. Tyckte hon med.

Idag slutade jag tidigt. Inspirationen dog och färgen till min målning kan jag inte tillverka förrän imorrn (måste köpa ägg). Så nu ska jag hem. =)

1 kommentar:

Anonym sa...

Bild är kul, men det måste komma tala till en. Mitt kreativa stopp har släppt lite, satt och jobbade på en grej igår som jag hoppas att jag kan använda. Det kommer bli skitbra! Vi har ju lungt den ROLIGASTE gruppen iallafall :) OCH nej, det är inte ett dugg konstigt att ha fiskar i handfatet :)