torsdag, december 07, 2006

Hannah fick ett ryck och åkte hem till trollhättan över helgen. Jag vill också. Kul att bara sticka sådär. Men har en del att skriva över helgen. Snart är det ändå jul, då ska jag dit. Åker på torsdagen eller fredagen, beror på om jag behöver handledning till min skrivuppgift eller inte.

Nu är det nån timme kvar tills jag börjar. Ska snart gå iväg, sätta mig i bildsalen och läsa Metro. Fast har läst tidningar hela morgonen på nätet.. Metro blev en bra vana när jag inte hade någon morgontidning. Första ställena jag kollade när jag fick igång allt var:

Har ni skaffat alla julklappar än? Jag håller på och letar. Idag ska vi byta lappar med namn i klassen, och ha julklappsutdelning på glögg-myset på tisdag. Det är pepparkaksbak och luciamys den dagen. Sen på onsdag har skolan luciatåg i Aula Magna. Skulle vilja se det, men det är redan halv 8. Måste gå upp mycket tidigare i så fall.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Om du vill gå på luciatåget så kan jag väcka dig :D

Kattis sa...

tack, men nej tack!