onsdag, februari 21, 2007

Konstig skoldag idag

Idag börjar jag 15.15. Ja, börjar. Slutar kl 17. Konstig schemaläggning, men ganska skönt att vara ledig hela dagen och sen bara gå iväg för två timmar. Känns som om jag har fått en massa gjort i alla fall; har städat o grejat. Har skrivit ut min essay för femtioelfte gången också. Hittar nåt ord jag vill ändra på hela tiden, och Hannah, visst stavas Naïve med två prickar? =) Det vet väl alla? ;)

Ikväll är det OC kl 20. Inte alls lika bra som första säsongerna, men kan liksom inte sluta titta nu heller. Sen är det helg från och med ikväll förstås. Hehe.

1 kommentar:

Hannah sa...

Hej! Man kan stava Naïve med både en och två prickar tror jag, men två prickar är ju det mest estetiskt tilltalande...=) Förresten, jag gillar nya OC. Det är så skönt när Marissa inte är med, det blev too much drama när hon var med.