söndag, maj 14, 2006

26 - Sjuk

Är riktigt förkyld. :(

Har feber så borde nog inte gå till skolan imorrn. Å andra sidan har vi redovisning i ett grupparbete där jag har alla papper med information. Men, mina klasskompisar kan få tag i min skåpsnyckel o hämta papprena om de vill.

Andra lektionen imorrn är oviktig, och tredje likaså. Den tredje är inlämning i svenska, men det kan jag ju maila in om det behövs.

Tisdag är nationellt prov i franska, vilket jag inte borde missa, men är jag sjuk skriver jag ju sämre resultat än om jag gör omprovet precis innan betygen sätts.

På onsdag vill jag inte vara sjuk på eftermiddagen eftersom vi ska öva studentssången med Irene då, men förmiddagen är det bara spanska, så det skulle jag kunna missa. Torsdag är bara en lektion, helt oviktig egentligen.

Fredag MÅSTE jag till skolan. Då är det certifikat i franska och jag måste betala över 1400:- om jag skulle missa det. (alltså om jag inte är där, missar jag G-gränsen är det lungt)

Som det ser ut nu ska jag försöka gå första lektionen imorrn, sedan gå hem och vila. Sen gå till skolan på tisdag och onsdag, kanske skippa torsdagen om jag fortfarande är sjuk. Sen får jag väl vila i helgen.

Vila förresten, det lät skönt. Ska nog göra det nu.

Inga kommentarer: