lördag, maj 13, 2006

27 - Brevlådeminnen

Jag har en låda med en massa gamla brev i. Jag skulle lägga ner några av de nyare i den och hittade en massa gamla som jag började läsa i stället. Bland annat gamla vykort från städer jag inte ens kom ihåg att mina kompisar varit i. =) Alltid trevligt med lite nostalig. Hittade många gulliga brev jag har fått.

Borde ta och skriva ett brev till nån någon dag, det är roligt att ha kvar och läsa när man hittar den där lådan, precis som jag gjorde idag.

Verkar förresten som om jag är förkyld. Antar att det är stressen efter projektarbetet och det som släpper och att immunförsvaret passar på att ta en paus. Det och att jag lämnade blod i onsdags gjorde väl kroppen lite extra mottaglig. Får vila idag och imorrn och hoppas på att vara frisk på tisdag och framförallt fredag. (Franska NP och certifikat)

Inga kommentarer: