onsdag, maj 31, 2006

9 - Så var man blond igen då

Hårklippt och nyfärgad. Tog ungefär 2 ½ timme att fixa håret eftersom jag har så långt... Så nu är man blond igen då. (min naturliga hårfärg, innan jag började färga).

Vi vann Lisebergsresan! Det var så jämt mellan oss och ettorna så vi hade en utslagstävling. I Jenga. (Ni vet det här tornet av klossar man staplar och sedan drar ut en och en) Har inte särskilt mycket med idrott att göra, det var ju trots allt en stegräknartävling från början, men vi ville få det avgjort så vi gjorde det i alla fall. Vi körde bäst av tre, ettorna vann första och vi de två sista, så det var spännande hela tiden. På fredag bär det av till Liseberg alltså, med åkpass, inträde och resa betalt av skolan :D

Imorgon ska vi visst på MÅG:s teater förresten, vet inte varför vi inte fått tag på biljetter tidigare. Antar att vi ska till skolan på morgonen ändå, för jag vet inte var föreställningen är.

Jäklar vad ovant det är att vara blond. Reagerar varje gång jag tittar ner mot håret =) Men visst är det mer somrigt?

Inga kommentarer: