torsdag, maj 11, 2006

29 - Ehhm...

Vad ska jag ha för rubrik idag?

Det finns liksom ett tomrum nu när projektarbetet är över... Vad ska man sysselsätta sig med? JAg tror jag gräver ner mig i nästa filosofi-uppsats. Den verkade rolig och kan nog fixa till mitt betyg rätt bra. Måste ju ha nått att sysselsätta mig med när PA bara försvann...

Det är studentsittning imorrn, men vet inte om vi hinner få tag i biljetter. Får vi det ska vi dit. Annars inte. (ganska logiskt, eller hur?)

Projektarbetet var faktiskt inte helt slut idag förresten, läraren satte upp en lapp med den svenska titeln "Stress bland unga" och den engelska titeln "Stress Among Teenagers", de ska finnas två eftersom vi får våra betyg översatta till engelska när vi går ut. Alla skulle godkänna sin översatta titel.

Inga kommentarer: