onsdag, mars 01, 2006

100 - Projektarbetsångest

Projektarbete orsakar ångest. Punkt. Det är ett faktum och inget man kan göra något åt. Idag är det onsdag, två 80-minuters lektionstimmar ångest.

Men jobbar man inte, utan bokar klipptid inför studenten, precis som jag har gjort idag mår man genast bättre. :) Har bokat en klipptid om 2 veckor och en veckan innan studenten. Ska bara klippa topparna o så nu, insåg att jag inte klippt mig sedan augusti... Till studenten ska jag klippa och färga =)

Nu ska jag snart åka hem, buss den här gången eftersom min bil är på verkstan. Längesedan man inte åkte bil till skolan.. Har bara haft körkort sedan mitten av december och saknar redan på en dag lyxen med egen bil.

Tog ledigt den 10 mars förresten, det är en utbildningsmässa i Örebro då. Måste till tandläkaren på morgonen, men sen åker jag till Örebro och snackar med folk som förhoppningsvis kan nåt om högskolorna och universiteten jag är intresserad av att gå på.

Det är mycket att tänka på innan studenten, och det mesta rör vad man ska göra efter studenten...

Inga kommentarer: