onsdag, mars 22, 2006

79 - Halvtidsrapport

Sådär.. snart klar med rapporten, här är vad jag hunnit med idag än så länge:
Om ni tittar till höger ser ni också att jag fixat till ett foto att ha här på bloggen =)
Idag ska jag:

[x] Ringa syon vid Karlstads Universitet och fråga om vilket program jag ska fylla i när jag söker dit (det finns två som möjligtvis är rätt, om man ska bli lärare i engelska och religion...)

[x] Åka till biblioteket och låna böcker till projektarbetet (och kanske en "vanlig" bok, eftersom jag äntligen läst ut boken i franskan, boken i svenskan och boken i engelskan som vi var tvungna att läsa i skolan.. Har inte haft tid att läsa nåt själv bara för skojs skull, men det har jag nu)

[/] Skriva klart sista avsnittet (eller mittenavsnittet egentligen, hoppade bara över det och skriver det sist) i Internationella-Relationer-rapporten som handlar om Tjetjenienkonflikten. Ska skriva om "aktörernas medel och interraktion under konflikten", alltså vad krigade de med och varför.

[ ] Gå på spinning kl 17.00(?) Nej, när är det... Hm, ska kolla... Oj, nej "18.45 Spinning/bas" var det ju =) Ska hämta Emma kl 18. Shit.. har inte tränat på två veckor eller så, eftersom jag var förkyld.. Kommer vara helt slut idag. Tur att vi tog bas-passet idag, började precis på medelpassen innan jag blev sjuk så kan vara skönt med en liten mjukstart i alla fall.

Inga kommentarer: