onsdag, mars 15, 2006

86 - Hjälp mig leta buggar

Sitter med projektarbetet nu, har jobbat igen en del av det jag missade när jag var sjuk. Har lagt upp hemsidan för några dagar, innan den verkliga premiären, så att ni ska kunna gå in och kika om ni vill. Skulle bli jätteglad om ni klickade på 1:an om ni märker nån länk som inte funkar eller så, och säger vilken sida den är på. Så ska jag fixa till allt sånt. Men hemsidan är inte riktigt klar än, så ha överseende med det.

www.stressblandunga.tk

Pratade med syon idag, hon sa också att jag ska ringa KAU:s syo. Men fick lite hjälp med hur jag ansöker. Kan söka via studera.nu och mitt betyg skickas automatiskt då, efetrsom skolan är med i betygsdatabasen. Samma med högskoleprovet.

Jo, har ju klippt mig idag också. Nån sa att det var likt Jennifer Aniston (typ sista säsongen av vänner eller så isåfall) men jag vet inte. Klippte upp det lite och fixade till "luggen" som snart är utväxt. Ska försöka fixa ett foto o lägga upp här.

Inga kommentarer: