lördag, mars 18, 2006

83 - Högskoleprov och lördagsmys

1 april är det högskoleprov igen. Gjorde mitt första i höstas och nu ska jag göra det igen, och förhoppningsvis förbättra min poäng. Ska sitta i sal A 333 och provet börjar 08.30. Härligt. En hel dags prov. Igen. Bara tre veckor efter CAE. Men högskoleprovet är enklare än CAE. Eller var det tvärt om? CAE var jobbigt för att jag var sjuk o så.. Kanske är högskole provet värre än då även om CAE var mer betydelsefullt för mig.

Åtminstone får man svar direkt på hur bra man klarat högskoleprovet. Det vet jag redan någon timma efter att jag kliver ut frång salen om jag räknar ihop mina poäng själv. :)

Ni får heja på mig 1 april ;) Den här lördagen ska jag bara ta det lungt.. Skönt att inte göra prov för en gångs skull. Melodifestival ikväll och sen kanske nån bra film?

Ha en trevlig lördag, oavsett vad du gör idag =)

Inga kommentarer: