söndag, mars 12, 2006

89 - Helg som bara försvann

Den här helgen bara flöt bort i jobbiga CAE-dimmor. Ett prov vi förberett oss för i snart två år, och nu var det helt plötsligt gjort. Det är färdigt. Känns givetvis jätteskönt, men nu börjar skolan imorrn igen och allting fortsätter...

Missade ett spanskaprov förra veckan när jag var sjuk, och antagligen en jobbig läxa också. Ska fixa det tills på onsdag.

På tisdag ska min bok vara utläst.. Känns inte som att jag hinner, men vi får se.

Och på onsdag kommer syon tydligen o pratar med oss. Ska skriva upp mig på en tid. Men... ska till frisören den eftermiddan också, men det är bara sista timmen eftersom jag ändå har håltimma/projektarbete då..

Projektarbetet förresten, det halkade efter i och med att jag var sjuk. Ska fixa så att jag skickar iväg ett brev imorrn. Och sen borde det vara lungt. Grejen är bara att det som ska med i brevet finns på en diskett min lärare för tillfället har.

Sen är det snart helg igen :) Om man är lite optimistisk. Men är man pessimistiskt lagd kan man ju titta två helger framåt. Mot ett högskoleprov.

Inga kommentarer: