tisdag, mars 14, 2006

87 - Man blir förvånad över hur (o)trevliga vi är

Ryckte till, (tänkte, "vad sa han?"), "Ha en trevlig dag" sa han. Och jag blev så förvånad över att killen bakom kassan på MC Donald's orkade säga något sånt trevligt att jag inte ens han svara bara för att jag var så totalt oförberedd på det.

Hur otrevliga är man då inte van vid att människor egentligen är?

Åt mat på MC Donald's idag, var ute på Överby och kikade runt lite i affärerna. Köpte en ny ögonskugga men inget annat roligt. Käkade Big Mac, pommes frites o en milkshake (vanilj som vanligt..). Och en hallonpaj, du vet de där som ser ut som friterad vaniljsås med hallonsylt. Mums. :)

För att kompensera för mitt namedroppande av MC Donald's (Fan, nu sa jag det igen..) kan ni få den här trevliga länken ;)

Oh, förresten. Har blivit ansvarig för att skriva upp på tavlan hur många dagar det är kvar tills studenten. :) Bäst jag övar här:

87

Inte så svårt. Kom ihåg det, bara 87 dagar kvar =)

Inga kommentarer: