onsdag, mars 22, 2006

79 - Ledigledigledigledigledigledigledig

Mmmm.. ledig. Härligt. :)

Just att vara ledig mitt i veckan är såå mycket skönare än att vara ledig på helgen. Vet inte varför egentligen, kanske beror det på att ingen annan är ledig samtidigt.. Men det stämmer inte riktigt idag. Vet att Nisse (en av stadens andra gymnasieskolor) har studiedag idag också, och mina föräldrar är hemma idag båda två. Ändå skönt att slippa skolan. Fast det gör jag inte helt idag ändå förstås...

Idag ska jag:

¤ Ringa syon vid Karlstads Universitet och fråga om vilket program jag ska fylla i när jag söker dit (det finns två som möjligtvis är rätt, om man ska bli lärare i engelska och religion...)

¤ Åka till biblioteket och låna böcker till projektarbetet (och kanske en "vanlig" bok, eftersom jag äntligen läst ut boken i franskan, boken i svenskan och boken i engelskan som vi var tvungna att läsa i skolan.. Har inte haft tid att läsa nåt själv bara för skojs skull, men det har jag nu)

¤ Skriva klart sista avsnittet (eller mittenavsnittet egentligen, hoppade bara över det och skriver det sist) i Internationella-Relationer-rapporten som handlar om Tjetjenienkonflikten. Ska skriva om "aktörernas medel och interraktion under konflikten", alltså vad krigade de med och varför.

¤ Gå på spinning kl 17.00(?) Nej, när är det... Hm, ska kolla... Oj, nej "18.45 Spinning/bas" var det ju =) Ska hämta Emma kl 18. Shit.. har inte tränat på två veckor eller så, eftersom jag var förkyld.. Kommer vara helt slut idag. Tur att vi tog bas-passet idag, började precis på medelpassen innan jag blev sjuk så kan vara skönt med en liten mjukstart i alla fall.

Inga kommentarer: