söndag, mars 26, 2006

75 - Det är nära nu

..drömde om studenten i natt.. Mysko dröm. En sån där som det känns skönt att vakna upp ifrån.

Mina föräldrar har skickat in om studentskylten =) Det ska stå Katarina ThIG på den, i stället för typ Katarina Sp3 eller Nv3a, vi har ju inte nån speciell klassbeteckning så det blir ThIG. Även om vi numera heter Folkuniversitetes Gymnasium i Trollhättan. Vill inte gärna skriva fugit [fuckit].... hehe.. Det är thig jag har gått på i tre år. Oavsett vad kostymgubbarna i Göteborg vill att vi ska kalla oss.

Idag ska jag iväg på spinning igen.

Det är inte så långt kvar till studenten nu, 75 av 100 dagar kvar sen jag började nedräkningen.. Nice. :)

Tänkte posta en länk till ett spel jag spelat lite i helgen.. (Klicka på bilden för att starta det) I skrivande stund är jag på stage 43, med password: RZVSKUMZD

Inga kommentarer: