torsdag, mars 16, 2006

85 - Innebandy och melodifestival

Innebandyturnering idag. Vi förlorade rätt stort. Vann en av tre matchet som vi spelade... Men rätt okej dag ändå, många som gick hem utan att se de sista matcherna förstås. Men Lovisa började prata med (en) två(a)orna.. That's nice.

Spelade i samma lag som trevliga Kris och Cathrine, känner dem sen Thignings-tiden, eller ja, känner Peter också.. Och fredrik.. men nu snackade vi ju om vilket lag jag spelade i. Varför håller jag mig aldrig till en och samma sak? :P

Så, för att fortsätta på innebandytemat.. eller inte. Melodifestival på lördag. Låtarna kan lyssnas (och ses) på här: www.svt.se/mello.

Här är vilka jag tycker är bäst:
1. Andreas Johnsson - Sing for me
2. BWO - Temple of love
3. Björn Kjellman - Älskar du livet
4. The Poodles - Night Of Passion
5. Magnus Bäcklund - The Name Of Love
6. Carola - Evighet
7. Magnus Carlsson - Lev Livet
8. Kikki Danielsson - Idag & imorgon
9. Linda Bengtzing - Jag ljuger så bra
10. Rednex - Mama Take Me Home


Och här är vilka jag tror resten av Sverige tycker är bäst:
1. Carola (bara för att hon är Carola, inte för låten..)
2. BWO - Temple of love
3. Björn Kjellman - Älskar du livet
4. The Poodles - Night Of Passion
5. Andreas Johnsson - Sing for me
6. Magnus Carlsson - Lev Livet
7. Magnus Bäcklund - The Name Of Love
8. Linda Bengtzing - Jag ljuger så bra
9. Kikki Danielsson - Idag & imorgon
10. Rednex - Mama Take Me Home

Inga kommentarer: