lördag, mars 18, 2006

83 - Hade jag rätt?

MELODIFESTIVAL

I ett tidigare inlägg gjorde jag den här listan:

Här är vilka jag tycker är bäst:
1. Andreas Johnsson - Sing for me
2. BWO - Temple of love
3. Björn Kjellman - Älskar du livet
4. The Poodles - Night Of Passion
5. Magnus Bäcklund - The Name Of Love
6. Carola - Evighet
7. Magnus Carlsson - Lev Livet
8. Kikki Danielsson - Idag & imorgon
9. Linda Bengtzing - Jag ljuger så bra
10. Rednex - Mama Take Me Home


Och här är vilka jag tror resten av Sverige tycker är bäst:

1. Carola Rätt!
2. BWO - Temple of love Rätt!
3. Björn Kjellman - Älskar du livet
4. The Poodles - Night Of Passion Rätt!
5. Andreas Johnsson - Sing for me (Kom 3:a)
6. Magnus Carlsson - Lev Livet

7. Magnus Bäcklund - The Name Of Love (Kom 5:a)
8. Linda Bengtzing - Jag ljuger så bra
9. Kikki Danielsson - Idag & imorgon
10. Rednex - Mama Take Me Home



Hittade bara en lista på de fem bidragen som fick flest röster, så kanske upptaderar här imorrn så kan ni se ifall jag lyckades pricka in förlorarna också. Men min lista (högst upp) står jag fast vid. =)

Inga kommentarer: